NOTIS

/

Monday, April 1, 2013

ANAK MUDA WAJIB JATUHKAN REJIM UMNO/BN - CHEGU BARD

Di dalam program ceramah bersama Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Sdr Badrul Hisham Shahrin atau Chegu Bard malam tadi (01/4/13) di Semambu, Indera Mahkota, beliau menyeru seluruh warga Indera Mahkota dan Kuantan memberikan sokongan padu kepada Pakatan Rakyat di dalam PRU 13 kali ini.



Beliau dengan penuh semangat menyeru agar anak-anak muda terutamanya bangkit kuburkan rejim Umno/Bn di dalam PRU kali ini kerana sudah terlalu banyak ' dosa-dosa' rejim sekarang yang tidak boleh lagi dimaafkan oleh rakyat. "Berilah sokongan padu kepada Dato' Fauzi di Parlimen Indera Mahkota dan Sdr Lee Chean Chung di Dun Semambu di samping kekalkan YB Fuziah Salleh di Parlimen Kuantan", ujarnya.  Beliau juga penuh yakin PAS juga mampu merampas kerusi Dun yang kini dipegang oleh Umno/Bn.

"Anak Muda tidak impikan kerusi Wakil Rakyat, tetapi anak muda bersedia turun berkempen tidak kira waktu dan masa". Tegas beliau sambil diberi tepukan gemuruh oleh tidak kurang 600 orang yang hadir malam tadi. 

No comments:

Post a Comment