NOTIS

/

Monday, April 8, 2013

KAUM INDIA DI INDERA MAHKOTA KELUAR PARTI PKR TERNYATA PROPAGANDA MURAHAN

Heboh baru-baru ini kononnya beratus-ratus kaum India di Indera Mahkota, Kuantan akan mengumumkan keluar dari Parti KEADILAN.  Khabar angin tersebut tentunya melegakan Umno/Bn di kawasan tersebut, malangnya kelmarin harapan mereka berkecai apabila satu sidang akhbar telah diadakan di mana masyarakat India di sini menyuarakan sokongan padu kepada KEADILAN.

Sidang media oleh Sdr Lee Chean Chung, Pemangku Ketua Cabang KEADILAN Indera Mahkota

Berdasarkan kepada khabar angin tersebut berkemungkinan bekas Naib Pengerusi III KEADILAN Pahang,  G. Ram telah mengumumkan untuk bertanding atas tiket Bebas di Parlimen Indera Mahkota bagi menentang Pengerusi KEADILAN Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman.  G. Ram mungkin merasakan beliau akan mendapat sokongan padu dari masyarakat India di kawasan tersebut.  Kini, G. Ram boleh memikirkan semula keputusan beliau itu jika tidak mahu dimalukan oleh para pengundi di Parlimen Indera Mahkota.

"Kami tetap bersama KEADILAN"
Sekalung tahniah kepada seluruh masyarakat India di Parlimen Indera Mahkota yang matang di dalam membuat keputusan.  Kaum India seperti juga kaum-kaum yang lain sudah pastinya akan tetap terbela sekiranya PR menjadi kerajaan samada di peringkat Pusat mahu pun Negeri.


No comments:

Post a Comment