NOTIS

/

Wednesday, January 16, 2013

PERASMIAN PEJABAT BARU PUSAT KHIDMAT DUN SEMAMBU PADA 03 FEB 13, DAPATKAN TEMPAHAN BAZAR SEGERA

Pusat Khidmat Dun Semambu, di dalam kawasan Parlimen Indera Mahkota, Kuantan kini telah bertukar ke Jalan Hj Ahmad, Kuantan, berhadapan dengan Restoren Sekilau iaitu sebuah restoren yang popular dengan program-program oleh Pakatan Rakyat.

Sdr Lee Chean Chung, Penyelaras Dun Semambu/Pemangku Ketua Cabang Indera Mahkota
Pejabat baru ini kelihatan lebih megah dan mudah dilihat sejajar dengan semangat baru rakyat di kawasan Semambu khususnya untuk menghadapi PRU ke 13 akan datang.  Sudah tentunya perpindahan pejabat Dun Khidmat Semambu ini adalah di atas inisiatif Penyelaras Dun Semambu, Sdr Lee Chean Chung yang juga Pemangku Ketua Cabang Indera Mahkota beserta para penyokongnya.

Sdr Lee Chean Chung ditemubual oleh wartawan
Pada 15 hb Januari yang lalu, satu sidang media telah diadakan di pejabat baru ini untuk mengumumkan perpindahan pejabat tersebut.  Di samping itu juga, turut diumumkan adalah Perasmian Pejabat Pusat Khidmat Dun Semambu akan diadakan pada 03 Feb 20013 nanti.  Pada tarikh tersebut akan dibuka Bazar Perniagaan di kawasan pejabat baru berkenaan mulai jam 09.00 pagi sehingga jam 03.00 petang.

Kepada sesiapa yang ingin membuka gerai perniagaan atau ingin meletakkan barang perniagaan mereka untuk diniagakan oleh staf Pusat Khidmat Dun Semambu, anda boleh menghubungi Sdr Wong di talian 0109020925 atau Sdr Lee Chean Chung di no 0129540498 untuk mendapatkan keterangan lanjut.

Di antara yang hadir sewaktu sidang media bergambar di dalam pejabat baru Pusat Khidmat Dun Semambu
Mudah-mudahan dengan adanya pejabat baru yang lebih besar dan selesa ini, gerak kerja Pusat Khidmat Dun Semambu yang selama ini begitu aktif mendampingi masyarakat akan dapat dipertingkatkan.

No comments:

Post a Comment