NOTIS

/

Thursday, May 23, 2013

AYUH TURUN HIMPUNAN RAKYAT PADA 25 MEI INI DENGAN TERTIB DAN AMAN

Selamat berkonvensyen buat semua perwakilan KEADILAN bermula pada 24hb Mei (AMK/Wanita) dan 25hb Mei buat kesemua perwakilan seluruh negara.  Kemuncaknya sudah pasti adalah "Himpunan Rakyat Black Out 505" yang bakal diadakan di Armcop Mall, PJ pada 25hb Mei sebelah petang.



Sudah terdapat beberapa tangkapan dilakukan oleh pihak berkuasa, namun difahamkan pihak Penganjur terdiri dari lebih 50 NGO bersetuju untuk meneruskan himpunan aman tersebut.  Sukacita kita mahu ingatkan pihak berkuasa, cukup-cukuplah melakukan tindakan yang pincang dan menjejaskan nama baik negara dalam aspek demokrasi dan hak-hak bersuara.

Isu penipuan di dalam PRU 13 masih gagal ditangani dengan meyakinkan, jangan pula ditambah bebanan dengan merosakkan nama baik Malaysia dari segi hak bersuara yang diiktiraf oleh badan dunia.  Rakyat Malaysia sudah bertamaddun dan mereka tidak akan berfikir untuk merosakkan negara tercinta ini.  

Kepada seluruh warga Malaysia, tidak kira apa jua kaum dan agama, ayuh kita turun beramai-ramai sebagai tanda solidariti kita menuntut keadilan.

No comments:

Post a Comment